Kärje saamine raami külge

Tekkis selline küsimus, et kuidas Teie saate kunstkärje raami külge? Mina ise panen hetkel tinutuskolviga, aga see võtab palju aega, samas ei ole peresid ka nii palju.

 

Kommentaaride kuvamine

NB! Ära lisa oma mesindusalast kuulutust kommentaarina teisele kuulutusele, vaid lisa uus kuulutus siit!
Pronksmedal (100p.)Jututoa moderaator

Minul on pisike akulaadija.

Minul on pisike akulaadija. Juhtmed mõlemale poole traadi otsa ja sulab ilusti.

Hõbemedal (500p.)Pronksmedal (100p.)

2 nädalat enne raamimist on

2 nädalat enne raamimist on mul hambad pesemata-kui kunstkärje peale hingan sulavadki traadid kärje sisse.lihtne ja tõhus...

Aasta mesinikKuldmedal (1000p.)Hõbemedal (500p.)Pronksmedal (100p.)Jututoa moderaator
Kasutaja alfa pilt

Otsi vana aku mis veel

Otsi vana aku mis veel kuidagi töötab. Lae ta täis. Pane traadid külge. Niimoodi saad kiiresti kunstkärgi traatide külge. Nagu eelpool kirjutati, et sobib ka akulaadija.

Kuldmedal (1000p.)Hõbemedal (500p.)Pronksmedal (100p.)Jututoa moderaator

iga akulaadija ei sobi ka,

iga akulaadija ei sobi ka, nagu minul selgus- täisautomaatne laadia ei rakendu, kui vooluahelas lühis juhtub olema (klemmid võib vabalt kokku lasta ja ei mingit sädet). Aga mina kasutan ka vana akut, väga hea.

Veidi on äpardunud seekordne traadi ost- selle takistus paistab eelmise omast erinev ja ei toimu see soojenemine enam nii kiiresti, kui eelmise traadiga.

 

Vaidluses selgitatakse tõde: kõik saavad teada, et just neil on õigus ...

Hõbemedal (500p.)Pronksmedal (100p.)

see sul pehm tinutatud

see sul pehm tinutatud traat-made in italya.see traat puruneb vurritamisel kohati...ja väga komplitseeritud kärje sulatamine nendesse traatidesse...

olen kunagi ka seda ostnud-õnneks rullil oli traati ainult 100 raami jaoks...-´täielik scheisse ikka...

Kuldmedal (1000p.)Hõbemedal (500p.)Pronksmedal (100p.)Jututoa moderaator

Vat ei kipu see traat sugugi

Vat ei kipu see traat sugugi kergelt pooleks minema- kui tange mõnikord ei leia, siis käe vahel katki painutamise ja väntamise peale see küll naljalt järele ei anna. Mingi roostevaba pidavat olema, nii ütles müüja.

Vene traati proovin järgmisel korral, pidavat parem olema., seal poes mehed arutasid omavahel:)

 

 

Vaidluses selgitatakse tõde: kõik saavad teada, et just neil on õigus ...

pigem oli vist ikka see

pigem oli vist ikka see eelmine tinutatud traat sest see on peenem(väiksema ristlõikega) ja seetõttu soojeneb kiiremini, roostevaba traat on aga jämedam ja seetõttu tahab rohkem voolu saada.

jootekolb

kuna jootekolb 55 aastat peaaegu igapäevane tööriist siis ka kolbega. Pihkva kolbe ostan Tiigi elektroonikast, otsa pinnin peenemaks ja painutan ära, kolbe toidan läbi dioodi, et üle ei kuumeneks. Kui kiire siis teeks kaks raami minutis. Traat ka hea veneaegne, Volta tehasest hangitud.

Hõbemedal (500p.)Pronksmedal (100p.)

ilmselt seda roostevabat

ilmselt seda roostevabat mitut sorti siis...mul vene traat-selliste metallpoolide peal-väga viis...sitt on plastpoolide peal

Hõbemedal (500p.)Pronksmedal (100p.)

mul tegelikult veneaegne

mul tegelikult veneaegne spets sulataja...-praegugi ju lääne analooge igas mesinduspoes...mis te jurate nende kolbidega...

Pronksmedal (100p.)

Mul kunagi noore elektrikuna

Mul kunagi noore elektrikuna eraldustrafo põhimõttel isekeritud trafo mis võtab nii tavalist kui ka roostevaba. Tavalist traati 3 raami minutis; roostevaba 2tk/min. 33 aastat teeninud ja üõmber kerida kiiremaks ei viitsi.

Pronksmedal (100p.)
Kasutaja rebaseonu pilt

Kärjepõhjast

Sulatan veneaegse akulaadijaga, 12 volti. Juhtmed külge ja traat soojeneb, kärg vajub iseoma raskusega allapoole. Töö kiire ja korralik.

Kasutaja Lauriito pilt

kärjejooterattast

Niisiis tüdinesin mina alatisest elektrilise traadikuumutaja laenamisest ja otsustasin omale muretseda toreda läikiva riista, mille nimi on kärjejooteratas. Arvasin lapsepõlvest mäletavat, et keegi justkui kunagi isegi midagi tegi sellesarnase asjaga.

Nüüd tean täpselt, milleks kärjejooteratas sobib - nimelt selja sügamiseks. Kui keegi on valmis vastupidist väitma ning rattakesega pulga sihipärast eduka tulemuseni viivat kasutamist demonstreerima, siis ma söön ära oma mütsi (koos võrguga) ja pool ülikonda kah.

 

Vaikimine on kuld, rääkimine hõbe, kirjutamine pole enamasti sittagi väärt.

Hõbemedal (500p.)Pronksmedal (100p.)

Kärjejooterattast

  Arvan ,et kirjutamisest jääb jälg ja lubadust oleks ilus Ülenurme mesinike

 suvepäevadel täita,head isu.Võta kaasa oma kärjejoote ratas,skafander ja

 pool ülikonda nr 50 (vanaaegne süsteem).Proovime vastuse ja llubaduse

 suruda programmi kas või vabateemana.

                Mikroe... Mart

Kasutaja Lauriito pilt

tegelikult on kõht mett täis

Jah, paistab, et mu pakkumine oli liiga julge ja ennatlik. Aga mütsi süüa ma eriti ei taha, kostüümist rääkimata (teate ju küll, kui keeruline on sobivat mesinikuvormi hankida?).

Et äkki läheme kompromissile. Sa, Mart, äkki siin foorumis seletad kõigile, kuidas seda rattakest kasutada?

Mina proovisin ühelt poolt kärge ja teiselt poolt, piki traati ja risti üle traadi - no ei jäänud kinni. Tähendab, kohati nagu jäi ka, kui eriti kõvasti suruda, aga siis oli kunstkärje struktuur ikkagi totaalselt rikutud ja roomikujälgi täis. Milles see kärjejooteratta saladus siis peitub?

Olgu veel öeldud, et raami traadid olid pingul ja alusena püüdsin kasutada sedasama puust lauda, mida ma harilikult elektrilise aparaadiga toimetades kasutan (see on paksuselt ja mõõtudelt täpselt selline, et traat püsib paigal ja ei pääse kunstkärje alt minema). Ja klaasi, mis oma sileda pinnaga eriti hästi aitab aluse külge kleepumist vältida, proovisin ka.

 

Vaikimine on kuld, rääkimine hõbe, kirjutamine pole enamasti sittagi väärt.

Jututoa moderaator

Kunagi oli endal ka selline

Kunagi oli endal ka selline tore jooteratas. Muide - kas sa ratta kuumaks ikka ajad enne rullimist? Mul oli keev vesi kogu aeg kõrval ja siis leotasin pidevalt. Mõne aja pärast tuli suurest leotamisest käepide lahti ja metallosa kukku kannu keevasse vette. Siis sai ka lõplikult kõrini ja lasin tuttaval elektrikul kombineerida trafo. Samas vene ajal sai ainult selle rattakesega möllata - enamus kärgi jäi pidama. Samas - meeletu aeg, mis selle riistaga läheb... Nüüd ikka mõnus - pole vaja mingile alusele sättida. Ainult kärg peale, kuumaks ja jälgida, et liiga läbi ei laseks.